DP World Inaugurează Primul Scanner Drive-Through al Regiunii la Portul Constanța, Revoluționând Eficiența Comercială în Europa Centrală și de Est
Sursa poza si informatii: romania-insider.com
Astăzi, la terminalul RO-RO din Portul Constanța, DP World a lansat primul scanner drive-through pentru marfă din Europa Centrală și de Est, un pas important către modernizarea și eficientizarea comerțului în regiune. Conform celor de la DP World, acest nou sistem tehnologizat scurtează semnificativ timpii de inspecție ai camioanelor, transformând procesele operaționale și comerciale din zonă.
Tehnologia de ultimă generație, la doar două minute distanță
Noul scanner revoluționar reduce perioada de inspecție pentru camioanele de import și tranzit de la până la șapte ore la doar două minute. Prin utilizarea tehnologiei avansate cu raze X, acest sistem elimină necesitatea verificărilor manuale, care consumă timp prețios. În acest fel, atât securitatea, cât și eficiența procesului de tranzit sunt crescute, eliminând întârzierile care afectau anterior lanțurile de aprovizionare internaționale și companiile din România.
"Acest scanner va revoluționa comerțul în România", a declarat Kris Adams, Vicepreședinte Executiv al regiunii Europa de Est la DP World, subliniind impactul pozitiv pe care tehnologia îl va avea asupra fluidității operațiunilor comerciale.
Investiții strategice pentru dezvoltare
Implementarea acestui scanner inovativ completează eforturile semnificative ale celor de la DP World, care au investit 130 milioane de euro în România. Printre aceste investiții se numără și două proiecte recente la Constanța: un terminal de marfă proiect cu un cost de 65 de milioane de euro și un nou hub logistic intermodal în Aiud, a cărui deschidere este prevăzută pentru mai 2024.
O rețea extinsă pentru servicii integrate
DP World operează mai mult de 25.000 de angajați în peste 250 de locații din 30 de țări europene, oferind clienților săi acces la zece terminale de adâncime mare, 14 terminale interne și 150 de depozite. Mai mult, 90 de locații sunt interconectate prin rețeaua sa de feedering și shortsea, sporind integrarea și accesibilitatea logistică.
Această inițiativă nu doar că facilitează comerțul din România, ci și întărește poziția strategică a Portului Constanța ca fiind un punct cheie în comerțul maritim și terestru, contribuind semnificativ la stabilitatea și creșterea economică a țării.